Facebook, Instagram i Google Oglašavanje

Juče sam na nekom sajtu gledao da kupim neki frižider i sada gde god da pogledam samo se pojavljuju i iskaču frižideri. Ma jure me reklame po ceo dan. Zvuči vam poznato?

E, to je Digitalni marketing – Facebook, Instagram i Google oglašavanje

 

Prednost Facebook, Instagram i Google oglašavanja, u odosu na klasičan način (radio, TV, štampa, preporuka) je taj što će vašu ponudu videti oni ljudi koji su zaista i zainteresovani za proizvod ili uslugu koju nudite. Ovde ne zavisite od tudje dobre volje (preporuka od usta do usta), već jedino od vas samih.

 

Kada treba da platite poreze i doprinose, državu ne zanima što ste vi sa radom počeli prošlog meseca,  ona svoja potraživanja traži odmah.

 

E pa najbolje bi bilo da vaš posao odmah ili što ranije, počne da donosi prihod.

 

Ali kako?

 

U Srbiji je oko 4 milona ljudi povezano na internet, a nešto manji broj, svakodnevno drži telefon u svojim rukama u proseku oko 116 minuta. Za to vreme najčešće su na Facebook-u i Instagramu ili pretražuju ono što ih zanima na Google-u.

 

E sad, koliko od tih ljudi su vaši potencijalni kupci ili klijenti?

Pa koliki god da je tačan broj, odgovor je da potencijalnih kupaca i klijenata ima dovoljno da vaš posao može da opstane i da napreduje.

 

Ali….

 

Sve to ima smisla ako vašu reklamu vide oni ljudi koji zaista i žele proizvod ili uslugu kuju nudite.

 

Recimo da, ako prodajete delove za Mercedes, bacićete novac ako vašu reklamu većinom budu videli vlasnici BMW-a. Ma ne samo BMW-a, nego i vlasnici svih drugih vozila. Džabe vam ako je vašu reklamu videlo 1.000 ljudi, a od tih je možda, kažem možda, 100 ljudi koji su vlasnici Mercedesa. I šta ste tada uradili? Ništa.

Kao što vidite, broj pregleda ne mora da bude toliko važan, koliko je važno ko je video vašu ponudu. Bolje je da makar i 100 ljudi vidi vašu reklamu delova za Mercedes automobile, ali nekom od tih stotinu realno i treba to što vi nudite.

Tako ćete doći do toga da vašu reklamu vidi onaj kome je vaš proizvod potreban, povećavate mogućnost prodaje, reklama će i manje koštati, jer se ne prikazuje hiljadama vlasnika drugih marki automobila, već samo onoj manjini kojoj je i namenjena.

 

“Ignorisanje Online marketinga je kao da ste otvorili radnju, ali o tome nikome ne pričate.” 

Ili recimo da imate salon lepote… Uvek je bolje da vaše usluge ponudite ženama, od 25 – 45 godina, jer je tu najveća mogućnost da je nekoj od njih zaista i potrebna usluga koji nudite. Takodje, vaša ciljna grupa mogu biti i muškarci, koji bi svojim lepšim polovinama kupili i poklonili vrednosni vaučer za neki od tretmana u vašem salonu.

 

Eto, rešili ste problem muškarcima oko poklona za drage im dame, verovatno ćete neku od usluga i prodati, a i uštedeli ste novac,  jer reklama košta manje, zato što je ne prikazujete i kome treba i kome ne treba.

 

Da li znate da reklama radi za vas i kada prestanete da se reklamirate?

 

Verovatno je da će vaši zadovoljni kupci i klijenti, nakon prvog kontakta sa vama, još dugo vremena proizvode i usluge kupovati od vas. Da, platili ste reklamu jednom, a dobili ste kupca ili klijenta na duže staze. Dobar posao, zar ne?

 

Dakle, bez obzira da li ste tek pokrenuli svoj posao ili imate već uhodan biznis, internet oglašavanje je danas najbrži, najpovoljniji i najefektniji način reklamiranja.

 

Uz pomoć Facebook i Instagram oglašavanja, u zavisnosti od vaše konkretne želje, dobijate

 
  • Veću prodaju
  • Više lajkova
  • Više poseta websajtu
  • Više pregleda video sadržaja
  • Više primljenih poruka
  • Veću vidljivost vaše firme
  • Prezino targetiranje potencijalnih kupaca i klijenata i
  • Peciznu analitiku.
 

Zašto je reklamiranje na Google-u dobro?

 

 

Zamislite da neko traži fotografa za venčanje ili neku drugu proslavu.

 

Naravno da će prvo u Google-u kucati “fotograf za venčanja”, “slikanje svadbe” , “fotograf za rodjendane” ili nešto slično.

 

E sad, ako ste Vi fotograf, bilo bi dobro da se vaša reklama pojavi u tim pregledima, zar ne?

 

Ljudi će posetiti vaš sajt, videti šta nudite, čime povećavate mogućnost da za fotografisanje svoje proslave angažuju baš vas.

 

Tako je i za sve druge poslove, bitno je da povećate mogućnost da ljudi, kada žele prizvod ili uslugu koju nudite, pre nadju vas, nego vašu konkurenciju.

 

Za sva pitanja i konsultacije budite slobodni da nas kontaktirate.

 

U nastavku možete pogledati cenu usluge oglašavnja.

Cena Facebook oglašavanja

Cene su informativnog karaktera i zavise od Vašeg konkretnog zahteva

Paket 1
99

Mesečno

1 oglašavanje FB posta

Targetiranje klijenata

Mesečni izveštaj

Paket 2
249

Mesečno

3 oglašavanja FB posta

Targetiranje klijenata

Mesečni izveštaj

Optimizovanje kampanje

Paket 3
399

Mesečno

6 oglašavanja FB posta

Targetiranje klijenata

Mesečni izveštaj

Optimizovanje kampanje

Davanje marketing saveta

*budžet za oglašavanje nije uključen u cenu

  • Uključuje izradu Strategije + Paket 3
  • Sastoji se iz više povezanih kampanja za dobijanje najoptimalnijih rezultata, shodno postavljenim ciljevima

*budžet za oglašavanje nije uključen u cenu.